Promocja miasta poprzez sport to jedna z wielu opcji współczesnego PR-u. Jak sie okazuje UM w Jaworznie w końcu postanowił dostrzec ten problem i wsparł finansowo drużynę Szczakowianki Jaworzno. Gmina płaci za to 180 tys. złotych klubowi, który zobowiązany jest do ekspozycji materiałów promocyjnych podczas rozgrywek III ligowych, zarówno na Stadionie Miejskim przy ul. Krakowskiej, jak i podczas meczów wyjazdowych.
- Wiele miast promuje się poprzez wydarzenia sportowe - wyjaśnia Sebastian Kuś z Biura Promocji i Informacji UM. - Podpisując umowę ze Szczakowianką dołączyliśmy do tego grona. Warto przy tym pamiętać, że taka forma promocji wpisuje się w realizowany od pewnego już czasu program promocji marki "Jaworzno - źródło energii".
Podpisana umowa jest wynikiem ogłoszonego przetargu na promocję miasta poprzez sport, która obowiązywać będzie do końca 2013 roku. Jak podkreśla prezes Sojka dla zespołu taki zastrzyk gotówki to duże wsparcie, a umowa jest korzystna dla obu stron, zarówno dla miasta, jak i dla klubu-zakończył.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz